Τη νέα Digital Campaign της Toshiba υπογράφει η NEW AGE

Η New Age υλοποίησε για λογαριασμό της TOSHIBA digital campaign. Το ζητούμενο του brief ήταν η ενίσχυση του brand equity στηριζόμενοι σε 3 βασικούς άξονες:

  1. Την υπερσύγχρονη τεχνολογία που χρησιμοποιείται για να παραχθούν τα προϊόντα

  2. Την εγγύηση του ονόματος του μεγάλου κατασκευαστή TOSHIBA που παρέχεται

  3. Την εγγύηση ποιότητας που παρέχεται λόγω της υπεροχής από την Ιαπωνική κληρονομιά

Τα κλιματιστικά TOSHIBA διαθέτουν:

  • 7 χρόνια εγγύηση για όλα τα μέρη

  • Κορυφαίες επιδόσεις

  • Εξοικονόμηση ενέργειας

  • Εξελιγμένο σύστημα αυτοκαθαρισμού

  • Αθόρυβη λειτουργία

  • Αντιδιαβρωτική προστασία

  • Σύστημα wi-fi ready

Όταν λοιπόν θέλεις ΤΟ air condition, το θέλεις TOSHIBA.

Για τις ανάγκες της καμπάνιας δημιουργήθηκε video 34”, 2 bumper ads 6” και μια σειρά banners για Google campaign.

Vasiliki Fatourou