nostimost pita banner.jpg
 
 

Το brief ήταν “ο πρώτος γύρος στα super markets”, λαχταριστός, ξεροψημένος και έτοιμος σε 6 λεπτά από εμάς, στο σπίτι μας. Στόχος ήταν να επαναλανσάρουμε ένα εξαιρετικό προϊόν που βρίσκεται πρωτοπορώντας σε όλα τα super markets εδώ και πολύ καιρό, και που έχει μπει στην ζωή μας, διευκολύνοντας μας να παρασκευάσουμε ένα υγιεινό, γρήγορο και πολύ νόστιμο γεύμα για όλη την οικογένεια στο σπίτι.

 
 
 
 

H καμπάνια έχει σπονδυλωτό χαρακτήρα και μέσω μίας κεντρικής ιδέας που είναι η προσωποποίηση των υλικών που περιστοιχίζουν τον γύρο Nostimost μιλήσαμε για γεύση, για ποιότητα, για εμπειρία. Ποιος άλλωστε είναι πιο αρμόδιος να αξιολογήσει τον γύρο, αν όχι μία ντομάτα, μία πίτα, οι τηγανητές πατάτες και το κρεμμύδι. Στην ουσία φτιάξαμε μία σειρά πρωτότυπων testimonials. Τα υλικά μας μιλούν για τη σχέση τους με τον γύρο Nostimost.